آنلاین لوبې کول د شبکې لوبې معنی لري چې د کمپیوټر شبکې له جوړښت هاخوا دي او د انټرنیټ ابعاد یا نړیواله شبکي ویب په نوم نوي ابعاد ته ننوتلي دي. په تیرو وختونو کې له کیبلونو څخه آنلاین لوبو لوبولو لپاره دوه کمپیوټرونه یا ډیری کمپیوټرونه سره وصل کول د هارډویر د دوه کمپیوټرونو تر مینځ د اړیکو جوړولو لپاره کارول شوی و (دا باید په یاد ولرئ چې کومه لوبه چې د واحد لوبغاړي او BOT حالت څخه بهر شوه او ملټي پلیر حالت یې ووه آنلاین لوبه ګڼل کیږي)،کوم چې د لوبې صنعت کې خورا لوی پرمختګ دی،ځکه چې لوبه د BOT یا ROBOT چاپیریال څخه لرې شوې او په لوبه کې بل ګوند د مجازی شخص پرځای ریښتینی سړی ووه،وروسته د نړیوالې شبکې په پراخیدو سره (له هارډویر څخه وائرلیس او موډیم ته) بدله شوه.
پدې برخه کې آنلاین لوبې،بدلونونه لکه څنګه چې د نړیوالۍ شبکې کې پرمخ وړل کیږي د لوبو رامینځته کولو ټیکنالوجۍ څرنګوالي او لوبغاړو راجلب کولو څرنګوالی او ډیری نور شیان چې لاندې به تشریح شي ځکه چې دا ډول لوبې چې په پیل کې په دوی د شبکې جوړښت تثبیت شوي ، اوس د دوی دنده نور د یو اوریدونکي یا څو لیدونکو سره ندي ، بلکي د زرګونو یا ملیونونو لیدونکو سره دی، او د دوی خدماتو کیفیت باید له تیرو سره توپیر ولري،ځکه چې دلته موږ د لوبې ډول په اړه خبرې نه کوو،بلکي د لوبې کیفیت په هکله خبری کوو.
لومړۍ آنلاین لوبې او د دوی جوړول اصل
لومړۍ آنلاین لوبې په ۱۹۵۱-۱۹۵۲ کې لکه نیمروډ(Such as Nimrod) او د جګړی ځای (Spaceward) په ۱۹۶۱ کې په نوم پیژندل شوي. په پیل کې،دا لوبې یوازې د دوه کمپیوټرونو ترمنځ شریکې شوې،مګر وروسته،په ۱۹۶۰ کې د لوی شهرت له امله،پانګوالو پدې پروژه کې پانګونه وکړه. لکه څنګه چې مخکې یادونه وشوه،په پیل کې،د کمپیوټرونو تر مینځ اړیکه خرابه وه،مګر وروسته،د موډیمونو په راتګ او د نړیوالې شبکې پراختیا سره،دا ډول لوبې له محدود حالت څخه بهر وې او د موقعیت او وخت له مخې لا محدودې شوې.
وروسته،دا ډول اړیکې دومره پراخې شوې چې یو کمپیوټر د مرکزي کمپیوټر یا په نوم سرور(Server) په توګه ځای په ځای شو او لوبه د مرکزی کمپیوټر په واسطه په همدغه کمپیوټر کې روانه وه. کارونکي سرور سره وصل شوي او د ساده آټوران یا ځینې کوډ داخلولو سره لوبه شریکه کړې (چې اوس یې کارن نوم او پټنوم نومیږي). په پیل کې،دا ډول سرورونه له ډیری ستونزو سره مخ ووه پدې ستونزو کې د سرور ګڼه ګوڼي،د ډیرو سپلټونو شتون لکه د لوبو ناسم اجرا کول،سرور ته د ننوتلو لپاره د ډیری کتارونو شتون او … ډیری ستونزې دي چې د سرور هولډرونه یې ځړولي دي. پدغه وخت کې،مختلف شرکتونه چي د آنلاین لوبی مالکین ووه کله چې دوی د خلکو لخوا تود هرکلی شوی،دوی اړ شوي چې پدې برخه کې پانګوونکي راجلب کړي او ګټې یې د دې ډول لوبو عاید څخه د انفرادي انحصار څخه سټاک تبادلې ته واړوي.
د آنلاین لوبو مختلف میتودونه
آنلاین لوبې د مختلفو خلکو لخوا د اوږدې مودې لپاره بیاکتل شوي وروسته له هغه چې تولید شوي دی. د آنلاین لوبو یو له میتودونو څخه په ښوونځیو کې د ماشومانو زده کړه کې د دوی کارول دي،نو زده کونکي د لوبو په کولو سره پواینټونه ترلاسه کوي چې ډیری یې فکري او ریاضياتي لوبې دي او درس پورې اړوند لوبې دي،او د لوبو په کولو سره زده کونکو ته درس ورکوي.
د آنلاین لوبو شبکو جوړښت
د آنلاین لوبو په لومړیو ورځو کې،د دوی ترمینځ ټولې اړیکې د peer to peer یا PtoP ته کښیني. په دې ډول خبرو اترو کې،معلومات اسانه او له ستونزو څخه پاک ووه،د دې معنی دا نده چې ستونزې شتون نه درلود،نه،هر ډول شبکه خپلې نیمګړتیاوې او ستونزې لري. باید یادونه وشي چې دا ډول peer to peer ته د پیمانه لپاره د شبکې کامل کوچنۍ لوبې کارول شوې وې او د آنلاین لوبو په خپرولو سره،دا ډول کمپیوټري نور نه کارول کیږي.
د آنلاین لوبو په پراختیا سره،دا ډول لوبې د PtoP حالت څخه server base حالت ته بدله شوې ځکه چې پدې حالت کې دوی کولی شي د ډیرو کاروونکو ملاتړ او خدمت وکړي.خو دا پای نه و ځکه چې د آنلاین لوبو کاروونکي ورځ په ورځ ډیریږي. په خورا لوړ لګښت کې د خورا پیاوړي سرور رامینځته کولو پرځای،پانګوونکو پریکړه کړې چې په نورو هیوادونو کې د ډیرو کاروونکو سره په مختلفو هیوادونو کې ارزانه او سرورونه رامینځته کړي. د اصلي سرور کارول کم شوي او د سرور په شا کې لوبو ته اوږدې قطار یا نامتو (qeue) ننوتل شتون نلري.
#سایټ_ډیزاین_په_افغانستان
#اپلیکیشن_ډیزاین_په_افغانستان
#ګیم_جوړول_په_افغانستان
#سایټ_جوړول_په_افغانستان
#اسټارټاپ_جوړول_په_افغانستان
#لومړی_ډیټا
#د_کمپیوټر_برنامي_لیکل
#آنلاین_لوبې
:: برچسبها:
اپلیکیشن جوړول په افغانستان،سایټ جوړول په افغانستان،ګیم جوړول په افغانستان، اولین دیتا،لومړی ډیټا ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0